Метою вивчення навчальної дисципліни є опанування принципами, методами за засобами математичного та інформаційного моделювання екологічних процесів та явищ.

Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей та програмних результатів навчання відповідно до освітньої програми «Екологія» спеціальності 101 Екологія.

Загальні компетентності (ЗК):

ЗК-01. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.

ЗК-02. Здатність приймати обґрунтовані рішення.

ЗК-06. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.

ЗК-08. Здатність до виконання дослідницької роботи з елементами наукової новизни.

ЗК-10. Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології.

Фахові компетентності (СК):

СК-01. Знання на рівні новітніх досягнень, необхідні для дослідницької та/або інноваційної діяльності у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування.

СК-02. Здатність застосовувати міждисциплінарні підходи при критичному осмисленні екологічних проблем.

СК-03. Здатність до використання принципів, методів та організаційних процедур дослідницької та/або інноваційної діяльності.

СК-04. Здатність застосовувати нові підходи до аналізу та прогнозування складних явищ, критичного осмислення проблем у професійній діяльності.

СК-07. Здатність до організації робіт, пов’язаних з оцінкою екологічного стану, захистом довкілля та оптимізацією природокористування, в умовах неповної інформації та суперечливих вимог.

Метою вивчення навчальної дисципліни є ознайомлення з фізичними методами та засобами вимірювання, аналізу та інших видів досліджень, які застосовуються в біологічних дослідженнях.

Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей відповідно до освітньої програми «Біологія» спеціальності 091 Біологія.

Загальні компетентності (ЗК):

ЗК-2. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

ЗК-3. Здатність до використання інформаційних технологій.

ЗК-6. Здатність до навчання і самоудосконалення упродовж життя.

ЗК-8. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконаних робіт.

Фахові компетентності (СК):

СК-2. Здатність застосовувати знання та вміння з математики, фізики, хімії та інших суміжних наук для вирішення завдань сучасної біології.

СК-3. Здатність використовувати знання й практичні навички в галузі біологічних наук та на межі предметних галузей для дослідження різних рівнів організації живих організмів, біологічних явищ і процесів.

СК-4. Здатність здійснювати збір, реєстрацію і аналіз даних за допомогою відповідних методів, прийомів і засобів у польових і лабораторних умовах і звітувати про результати.