уцрс формує вміння діагностувати різні емоційні явища, прогнозувати їх динаміку і вплив на поведінку суб’єкта, розглянути можливості їх застосування в практичній діяльності фахівця.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен набути таких результатів навчання:
- Вміти ідентифікувати різні емоційні явища;
- Знати класифікацію і структурне наповнення різних емоційних явищ;
- Мати уявлення про вікові, гендерні, професійні, соціально-культурні аспекти формування і прояву різних емоційних явищ;
- Вміти діагностувати емоційні явища в реальній поведінці індивідів;
- Вміти діагностувати негативні емоційні явища, які призводять до деструктивних наслідків для особистості
- Вміти проводити експертизу емоційних станів у різних галузях практики (юридичній, педагогічній, клінічній, виробничій тощо).
- Преподаватель: Васюк Катерина
кур псизначений сформувати вміння діагностувати різні емоційні явища, прогнозувати їх динаміку і вплив на поведінку суб’єкта, розглянути можливості їх застосування в практичній діяльності фахівця.
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен набути таких результатів навчання:
- Вміти ідентифікувати різні емоційні явища;
- Знати класифікацію і структурне наповнення різних емоційних явищ;
- Мати уявлення про вікові, гендерні, професійні, соціально-культурні аспекти формування і прояву різних емоційних явищ;
- Вміти діагностувати емоційні явища в реальній поведінці індивідів;
- Вміти діагностувати негативні емоційні явища, які призводять до деструктивних наслідків для особистості
- Вміти проводити експертизу емоційних станів у різних галузях практики (юридичній, педагогічній, клінічній, виробничій тощо).
- Преподаватель: Васюк Катерина
Долучайтесь до нас