уцрс формує вміння діагностувати різні емоційні явища, прогнозувати їх динаміку і вплив на поведінку суб’єкта, розглянути можливості їх застосування в практичній діяльності фахівця.

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен набути таких результатів навчання:

-           Вміти ідентифікувати різні емоційні явища;

-           Знати класифікацію і структурне наповнення різних емоційних явищ;

-           Мати уявлення про вікові, гендерні, професійні, соціально-культурні аспекти формування і прояву різних емоційних явищ;

-           Вміти діагностувати емоційні явища в реальній поведінці індивідів;

-           Вміти діагностувати негативні емоційні явища, які призводять до деструктивних наслідків для особистості

-           Вміти проводити експертизу емоційних станів у різних галузях практики (юридичній, педагогічній, клінічній, виробничій тощо).

кур псизначений сформувати вміння діагностувати різні емоційні явища, прогнозувати їх динаміку і вплив на поведінку суб’єкта, розглянути можливості їх застосування в практичній діяльності фахівця.

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен набути таких результатів навчання:

-           Вміти ідентифікувати різні емоційні явища;

-           Знати класифікацію і структурне наповнення різних емоційних явищ;

-           Мати уявлення про вікові, гендерні, професійні, соціально-культурні аспекти формування і прояву різних емоційних явищ;

-           Вміти діагностувати емоційні явища в реальній поведінці індивідів;

-           Вміти діагностувати негативні емоційні явища, які призводять до деструктивних наслідків для особистості

-           Вміти проводити експертизу емоційних станів у різних галузях практики (юридичній, педагогічній, клінічній, виробничій тощо).