Дисципліна «Алгебра та геометрія» знайомить студентів з методами та основними фактами аналітичної геометрії, теорії чисел і алгебри многочленів, а також лінійної алгебри в скінченновимірних просторах, які спільно утворюють базис для успішного вивчення інших математичних дисциплін, механіки, фізики, програмування . Основна мета заосвоєння дисципліни - набуття студентами теоретичних знань та навичок розв'язання завдань у зазначених областях; набуття студентами математичної культури строгих міркувань і доведень.1й курс

Дисципліна «Алгебра та геометрія» знайомить студентів з методами та основними фактами аналітичної геометрії, теорії чисел і алгебри многочленів, а також лінійної алгебри в скінченновимірних просторах, які спільно утворюють базис для успішного вивчення інших математичних дисциплін, механіки, фізики, програмування . Основна мета заосвоєння дисципліни - набуття студентами теоретичних знань та навичок розв'язання завдань у зазначених областях; набуття студентами математичної культури строгих міркувань і доведень.

Метою курсу є формування професійної готовності майбутнього вчителя математики до використання ІКТ в навчанні математики та надання можливості обирати способи дій, здійснювати самоконтроль за виконанням власних дій і прогнозувати шляхи підвищення продуктивності роботи в процесі інформатизації
процесу навчання.

Метою засвоєння курсу "Психолого-педагогічні засади навчання математики" є: 

  • введення студентів в викладацьку діяльність, долучення їх до проблем, що виникають у процесі навчання математики;
  • вивчення теоретичних основ навчання математики;
  • знайомство студентів з практичним досвідом викладання математики в школі.

Дисципліна «Математичні основи інформаційної діяльності» включає в себе три дисципліни: «Вища математика», «Теорія ймовірностей та математична статистика» та «Математичне програмування». Вивчається студентами 1 курсу у першому та другому семестрах.