Учебные дисциплины для студентов 4 курса ОКР "бакалавр" направления подготовки "Маркетинг"

Ознайомити студентів з основними поняттями і категоріями, необхідними для системного вивчення закономірностей формування й управління міжнародною торговою політикою підприємства; підвищення загального рівня маркетингової управлінської культури; закріплення у випускників-бакалаврів вмінь працювати з фаховою літературою

Професійна дисципліна за вибором 10 (К-51)

Семестр: 7

Загальна кількість кредитів/годин: 5 кредитів/150 годин

Форма контролю: Екзамен

Викладач: к.е.н., доцент Іваненко Л.М.

Необхідні обов’язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: «Основи підприємницької діяльності (К-12)»,  «Маркетинг (К-24)», «Маркетинг промислового підприємства (К-29)», «Економіка підприємства (К-31)»

Місце у структурно-логічній схемі: К-51 «Логістика» викладається на четвертому році навчання

Форми навчання: лекції, практичні заняття, самостійна робота

Мова викладання: українська

Зміст дисципліни:

Тема 1. Предмет, задачі та зміст дисципліни «Логістика»

Тема 2. Закупівельна логістика

Тема 3. Системи управління запасами в логістиці

Тема 4. Виробнича логістика

Тема 5. Розподільна логістика

Тема 6. Складське господарство в системі логістики

Тема 7. Транспортне забезпечення логістичних процесів

Тема 8. Розробка логістичних систем

Дисципліна професійної та практичної підготовки ОК-36

Семестр: 8

Загальна кількість кредитів/годин: 4 креди ЄКТС/120 годин

Форма контролю: екзамен

Викладач: Боєнко Олена Юріївна

Необхідні обов’язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: «Маркетинг (ОК-44)», «Статистика (ОК-14)», «Планування маркетингової діяльності (ОК-31)», «Товарна інноваційна політика (ОК-30)», «Маркетингове ціноутворення (ОК-35)», «Маркетингові дослідження (ОК-37)», «Маркетингові комунікації (ОК-39)»

Місце у структурно-логічній схемі: К-46 «Поведінка споживачів» викладається на четвертому році навчання

Форми навчання: лекції, практичні заняття, самостійна робота

Мова викладання: українська

Зміст курсу:

Тема 1. Поведінка споживачів в умовах економічного обміну

Тема 2. Поняття, структура і сутність поведінки споживачів

Тема 3. Фактори зовнішнього впливу на поведінку споживачів

Тема 4. Фактори внутрішнього впливу на поведінку споживачів

Тема 5. Процес прийняття рішень індивідуальним споживачем

Тема 6. Процес прийняття рішень індустріальним споживачем

Тема 7. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживачів

Тема 8. Поведінкова реакція покупців

Тема 9. Кількісні дослідження поведінки споживачів

Тема 10. Якісні дослідження поведінки споживачів